SevilArs1 vallah bende hep öyle duydum ama yinede acıyı bilmediğim için hiç korkmadım .
sezeryanı zaten hiç istemedim etrafımda önce normal doğum yapıp sonra mecburi sezeryan olan var ama kesinlikle normal doğum diyorlar ,boşver kimseye kulak asma
Anlık çekiyorsun sonrasında hiç bişi yok , ben ilk gün zorlandım sonrasında herşeyimi kendim yaptım ev işi yemek temizlik hatta soranlar sen doğum yapmadın mı diyordu ☺️