Azra00 online diyetisyen destegi alabilirsiniz 😌 ben mutfagin onunden gecsem kilo alan biriyim normalde 😂 bu aldigim 7 kilonun 3unu de 12. Haftama kadar aldim. Doktorum biraz hizli gidiyorsun diyince diyetisyen yardimi aldim. Aslinda saglikli besleniyorum ve cok yemiyorum diyerek aldigim 3 kiloydu ama diyetisyen desteginden sonra cok da saglikli ve iyi beslenmedigimi anladim, 12. Haftadan sonraki doguma kadar olan 25 haftada ise 4 kilo aldim bu sayede 😌 kilolar verilir onlar hic dert degil ben hamile kalmadan onceki kiloma döndüm bile 🌻 ama hamileligi zorlastiriyor alinan her kilo o yuzden kontrollu gitmekte fayda var 😌