Azra00 25+4 haftalık olduk, 8 kilo almışım bu arada ilk 3 ay mide bulantısı iştahsızlık vs yaşamadım hiç,forumda okuyorum kıyaslamaya yapıyorum ben çok kilo almışım gibi geliyor doğuma kadar kaç olurum bilmiyorum, siz kaç kilo aldınız?
babymomy_ Azra00 valla bende su an 20 haftalığım 4 kilo almışım. Biraz moralim bozuluyor zaten kilolu hamile kaldım diye. Ama sonradan saçma geliyor. Hayatımızın en güzel dönemi . Kiloyu doğumdan sonra her şekilde veririz 😇
Aysegulinanc Azra00 bende hiç mide bulantısı yaşamadım iştahım hep açık ama yürüyüş ve pilates ile kilo alımını 3. Trimestire kadar sınırladım 27 haftadan sonra biraz ağırlaştım az yapıyorum ama bogazıma artık hiç dur diyemiyorum 😂 35 haftalık olucam yarın 9 kilo aldım 4 kilosu 3. Trimestirde geldi Elçin Demirel videolarını öneririm çok etkili oluyor birde dışarı çıkamasan da evde yürüyüş videoları yaptırıyor bi kaç hafta durdurursun canım en azından son haftalarda ⅘ kilo daha alır iyi bi kapanış yaparsın
Seval2468 Azra00 ilk oğlumda 55 ile hamile kaldım 61 ile doğuma girdim. Şuan 57 ile hamile kaldım 24 haftaligim 1 kilo aldım şimdilik
Buseaynci Bende 24 haftaya giriyorum aynı senin gibi hiç kusmadim bu yüzden direk kendi kilomun üstüne devam ettim şuan 7-8 arası bir kilo alimim oldu bende çok kilo aldım gibi hissediyorum
Azra00 Buseaynci forumda okuyorum 25-26 haftada kilo almayan bile var 3-4 kilo alan var nasıl yapıyorlar anlamıyorum sağlıklı da besleniyorum ama anlamadım bende, nasıl olacak böyle yoğun çalışıyorum diyetisyen gitme şansım yok zaten çalıştığım ilçe çok küçük diyetisyen de yok 😔
Azra00 babymomy_ bende öyle diyerek teselli ediyorum kendimi ama forumda kilo almayan az alanları okudukça bende mi sorun var diye düşünüyorum kafama takıyorum bazen 😔🤣hormonların yüzünden
Azra00 Aysegulinanc canım çalışıyorum yoğun oluyor bazen iş çıkışı yürüyerek gidiyorum eve çok fazla vaktim olmuyor aslında yürüyüşe falan hafta sonu değerlendirmeye çalışıyorum. Sen 9 kilo çok iyi almışsın maaşallah 😇
Goksu2023 Azra00 canım bünyeyle alakalı benim iştahım kapanmadı 78 ile hamile kaldım 77 ile devam ettim şuan 18+4 aynı kilomdayım ama boğazım da çok iştahım Açık bi artış olmadı şimdiye kadar
babymomy_ Azra00 o bende de var ya şaşırıyorum 2 kilo almış olanları görünce mesela. Ama olsun sonuçta hepimizin metabolizması farklı. Amannnnn bebeğimiz sağlıklı olsun da 🥰🥰🥰
Azra00 babymomy_ aynen canım sağlıklı olsunlarda, işte bazen hormonların etkisiyle kafaya takıyorum 🤣🤣
Azra00 Seval2468 maşallah ya böle devam edersin inşallah 😇özeniyorum az kilo alanlara nasıl başarıyorsunuz bunu
inscnmya Azra00 24+6 haftalık bebeğim. 3 ay full kustum 55le hamile kalmıştım 52ye düştüm. 60-62kiloyum tahminen. Şuan nasıl oldu 60lara cıktım hiç bilmiyorum güya sağlıklı besleniyorum. Bende kafaya takıyorum cok kilo aldım falan diye. Ama baktığımda karnımdan almışım diye görüyorum. Bence tatlıyı ve ekmeği hayatımızdan çıkartırsak -ki ben zaten dediğim gibi dikkat ediyorum,dikkat etmiş halim yani😃- bu işi halledebiliriz😃
Azra00 inscnmya ya canım bende dikkat ediyorum dikkat etmiş halimle aldım bu kadar etmesem ne olacaktı bilmiyorum bide işe gidiyorum yoğun oluyor bazen, ama benimde göbek de ve kalçada birikmiş gibi duruyor kilo inşallah daha fazla almayız diyecem ama son aylarda daha çok alınıyormuş 😇
THale Azra00 şuna doğum yapalı 21 gün oldu giden 13 kilo darısı diğer yarısına 🥲 takmayın aldığınız kiloları doğurunca yemek yemeğe bile zaman olmuyormuş onu anladım 😅
Tugraseda Azra00 kimsenin kilosuyla kendinizi kıyaslamayın. Çünkü herkesin gebeliğe başladığı kilo farklı boyu farklı. Zayıf başlayanlara doktor izin veriyo kilo almasına. Ama kilolu başlayanlardan bırak kilo almayı zayıflamaları isteniyo. Ben diyetisyene gidiyorum şuan sürecimden memnunum
Azra00 Tugraseda ya bende kıyaslamak istemiyorum tabiki ama ister istemez etkileniyor insan hormonlar yüzünden kafama takıyorum bazen, kilolu biri değilim ama hamilelikten sonra veremem diye de korkuyorum açıkçası, işim gereğide hamilelikten sonra kilo vermem gerekiyor zaten