Yakut16 ilk transfer kimyasal sonuçlandı büyük bir enfeksiyon geçirdim çünkü , ikinci ise evet tuttu çok şükür 🧿🙏🏼 16 Mayıs kese görmeye gideceğiz inşallah 🙏🏼
Benim rahimimim ara ara inceliyor bu sebeple 3×2 estrofem ,48 saatte bir climaraforte kullandım ve halen daha da kullanmaya devam ediyorum