20+3 olduk kızımla daaaaa 😂şey dycem yaa herkesin cildi lekelenir bende leke olmadı ama 15-20 gündür farkedym yüzümde kırışıklık oluyooo ağlycammmmm neden böyle oldu hiç kimsede duymamıştım kırışıklık yanağımda farkettim bugün geçende gözaltı kenarında