tunasmom 25_25damla 31+5iz bizde aslında bu haftalarda normal olarak bel ağrısı mide yanması falan oluyor ama gayet iyiyiz şükür 🙂
EsmaSarikurt 25_25damla Henüz 10 haftalık 🥰 Rabbim herkesin sağlıkla kucağına almasını nasip etsin inşallah 🤲🏻
Kfiliz hilalberke geçmiş olsun canım ne zaman başladı ağrıların Benımde aynı durum var 25+5 deyın. Ağrılar için ne yapıyorsun
Yagmurr1 Busbu benim de öyleydi o zamanlar da doktorum ilaç vermişti 1,2 hafta da hemen düşmüştü canım
AsELinAnneSi__ 25_25damla 11 olduk mide bulantısı ve sağ kasik ağrısi yorgunluk başka şikayetim yok çok şükür 🐣