Aslan10 Nurkoylms 2 mayıs da 231 çıktı acilde 4 Mayıs da sağlık ocağına gidip verdim 462 olmuştu şuan bilmiyorum pazartesi doktor muayenesine gidicem ilk defa 4+5 olduk bugün
Nurkoylms Aslan10 anladim benjmde 83 cikti tekrar kan vermedin 7 mayista size tekrar kan verin mi dediler acaba bana demediler ben ay sonubgidecegim adet tarihime gore 4+2 yim bende
Nurkoylms Umut2 anladim canim ddmelki zamani degilmis bazen bu testler de silik kuruma cizgisi olabiliyor benjmde basima cok geldi
Nurkoylms Aslan10 anladim canim keseyi gorebildiniz mi acaba adet tarihine gire suan kac haftalik peki
Aslan10 Nurkoylms pazartesi günü ilk defa doktor muayenesine gidicem canım kese büyük ihtimalle oluşmuştur ablam da benle aynı onunda kesesi oluşmuş. Regli tarihine göre 4+5 deyim abalmdan 6 + 4 falan
Nurkoylms Aslan10 yaa anladim canim benimde 4+2 ama ben ay sonu gudecegim garanti olsun die keseyi gorebilirsiniz de bebegi goremeyebilirsiniz daha canimm bendr oyuzden ay sonu beklicem ablaniz görebildimi acaba bebişini
Aslan10 Nurkoylms yarın gidicek tekrardan ablam yazarım canım. Bende gittiğimde de 5+2 olmuş oluyorum canım
Aslan10 Nurkoylms ablam bugün gitmiş canım bomba gibi kalbi atıyormuş kanama azalmış gayet iyiymiş ilaca devam esicek tamamen kanama durana kadar ama iyiymiş bebek kesesi net görünüyor