Daha rahmime düşmeden hep ilerde bi kızım olacak derdim. Rahmime düştüğü ilk günden beri hep kız dedim, daha cinsiyeti belli olmadan gizli gizli kızım diye sevdim. 12. Haftamda doktorum yüzde 60 kız dedi, sonrasında rahat 5 tane daha doktor gördü, detaylı tapıldı. Kızımız bizi yanıltmadı 💕 yani kısaca evet Anneler hisseder 🥰