fztanne_ benimki oğlan hayırlısıyla kucağıma almak nasip olsun herkezinde gece benle yatıyor benle kalkıyor geceleri fazla hareketli değil gibi 20 günüm kaldı şuan normal görünüyor doğumum ama yürürken yemek yedikten sonra bide yatmadan önce babasını tekmeler öyle yatiyoruz