Busra-42 fztanne_ bence erkek daha hareketli olur ılk erkektı çok hareketliydi şimdi kızımız olacak hareketli ama nadir kişiden kişiye degısebılır yani bebeğe yediğin ıctiğine bağlı da kaynaklı
_nigarr24_ fztanne_ erkek. Ben hissetmiyordum ama ultrasonda coşuyordu,doktor çok haraketli bebek demişti
fztanne_ Busra-42 ben 12+1de gördüm ilk hareketlerini. Maşallahı vardı zıplayarak poposunu dönüyordu bize. Ama cinsiyeti belli değil
fztanne_ Busra-42 yaa çokmuş. 16da randevu oluşturduk. 14de merak ediyosan gel bakalım dedi ama 16da gideceğim sanırım. Fakat meraktan da çatlıycam
Busra-42 fztanne_ ınşallah gösterir canım bende çok meraklanmıştım sezaryen doğum yaptığım ıcın görüntü ıyı değil gözükmüyor bebek fazla demısti ama bacaklarını gelen toplamıstk hıcbıseyı olcememıstı doktor orada kız olduğunu anlamıştım
fztanne_ Busra-42 ilk gebeliğim evet. Tutsun diye neler yapmadım. Bir kürtaj iki düşüğüm var bundan öncesinde
Busra-42 fztanne_ aa üzüldüm ya allahım vermıs gene sağlıkla al kucağına Allah’a herkese versın kucağını boş bırakmasın evlat ayrı birşeu
01bebegim fztanne_ oğlan daha hareketli maşallah benimki gümbür gümbür birde güçlü olunca 🤣🤣 kızım balık gibi kayıyordu bei yormadi ama oğlum yatirmiyordu maşallah ♥️🥰😘🧿
fztanne_ 01bebegim yaa maşallah 🧿😊 oğlanlar güçlü olduklarından daha çok hareket ediyorlarmış dediler de işte biz hala bekliyoruz cinsyeti 🤦🏻♀️