Ladyss ben bir sene boyunca doktor takibinde ugraştim bebek için hiç amh testi yapmamıştı, sebepsiz demişti. Baktık olmuyor tüp bebek merkezine danışmaya gittik, amh testi yaptı ve düşük çıktı. Testten sonra bir 6 ay daha denedik olmayınca direkt başladık tüp bebeğe. Amh düşük olunca elinizi çabuk tutmak gerekiyor, iyi yapmışsınız başlamakla.