ilknur97 Bugün kontrolde 25 Mayıs için doğum tarihi verdi doktor çok heyecanlıyım ve çok korkuyorum kızlar var mı benim bini 25 mayısta bebişine kavuşacak olanlar 😍😍
HanifeAsya ilknur97 cuma kontrolüm var bende merak ediyorum sezeryana gün alacak gibiyim normal doğum korkusu başladı biraz 33. Hafta sancım tuttu onun ağrısı bile yetti 😀 kaçıncı haftasında doğacak cumartesi 36 oluyoruz inşallah
ilknur97 HanifeAsya tam 39 haftalık oluyor 25 mayısta 😍 Allah sağ salim kucaklarımıza almayı nasip etsin. Bende normalden inanılmaz korkuyorum o yüzden mecbur sezaryene karar verdik
Mormenekse26 Yarın nst ye gircem bende tekrar. 25 Mayıs benimde günü ama bakalım gelicekmi bebiş normal olucak benim
ilknur97 Mormenekse26 Allah bi defa da kurtarsın ağrı bile hissetmeden kucağına al bebeğini inşallaaaaahhh🙏🏻🙏🏻
Kbr-23 Ben 36+3 oldum bebeğim hala ters ama gün vermedi ne zaman verir acaba haftaya kontrolüm var netlesirmiki
1anne2bebek__ ilknur97 korktuğum bir tarih. inşallah o gün doğurmam. Sidikli kaynanamın doğum günü çünkü🙄🤣
1anne2bebek__ ilknur97 ister mi ister. Öncesi ve sonrası hiç bişey yapmicam kendimi yormicam o gün doğmasın 🤲🤣