sunshine_ canım ben de 6+4te düşük yaptım daha sonra parca kaldığı için kürtaj olmam gerekti. Doktorum rahimin toparlanması için 3 adet görmen yeterli dedi. Ben bir adet gördüm ve o ay sadece iki kez korunmasız ilişki yaşadım ve tekrar hamile olduğumu öğrendim şuan 31 haftalık olduk bile 🤰🥰 çok şükür herşey yolunda.. o kadar zor günler yaşadım ki.. Ama senin de dediğin gibi Rabbim böyle uygun görmüş demek ki böyle olması gerekiyormuş. Rabbim anne olmak isteyen herkese nasip etsin inşallah hep dua ediyorum 🤲