sunshine_ ben de aynısını yaşadım. Bir adet bekledim sonra çalışmaya devam. Kürtajdan 6 ay sonra hamile kaldım, tabi bende kan pıhtılaşma varmış bilmiyorduk. Kimyasal gebelik oldu üzerine hiç korunmadım ve adet olmadan hamile kaldım. Şu an 12+6yız 😊 bence bekleme yani bir adet bekle. Artık vakumla kürtaj olduğu için çok sıkıntı olmuyor.