Senaykork Mrvbenli Ben bunları aldım icleride baya geniş , digeride valiz niyetine yine biberon gozleride var Ama onu alma amacım hastane çantası hazırlarken kendi pijama makyaj düzleştirici filan içlerine koycam bide annemlere kalmaya filan gidersem 2 çocuğun eşyası anca sığar diye dusundum
Kubracigimm Mrvbenli benimde kargom şimdi geldi. Trendyoldan söylemiştim beğenmezsem de iade ederim diye düşündüm. Çok kaliteli geldi, içleri de çok hoş. Silinebilir kumaş, genişliği de çok güzel.
Nejla1069 Fotoğraf koyacaktım ama koyulmuyor bende sipariş verdim bugün geldi hem uygun fiyatlı hem çok güzel kullanmadım ama iyiye benziyor Trendyol da çok güzel çantalar var
minikavakado Senaykork bende bu model tercih ettim baby bag bagmori marka almıştım ilk gebeliğimde. 3 yıldır kullanıyorum. şimdi yine onu götüreceğim hastaneye, doğumdan sonraki dönemde tatil için kullandım günlük biraz büyük kalıyor ama tepe tepe kullandım halada kullanacağım inşAllah 🥹
Didemzrk Kubracigimm bunun satıcı ismini ya da linkini atabilir misiniz acaba gerçekten çok hoş sağlıkla kullanın ❤️
Zeynep1601 Kubracigimm bende bunu gözüme kestirdim içi küçük gibi geldiği için tereddüt ettim sadece bide sap kısmı nasıl uzun mu acaba
Kubracigimm Didemzrk teşekkür ederim sağ olun 🥰 Satıcı ismi brand baby Bu da çantanın içi Normalde bu modelde olanlar tam takım olarak satılıyordu, benim aldığım da beslenme çantası gibi olan yoktu. Onu da ayrı alıp takım yapmış oldum.
Bet1 Syma_07 bende aldım dün geldi fotograftakiyle birebir aynı değil. Ama zaten çok pahalı bir şey de değil idare eder iade etmedim geri
Ayser42 Syma_07 aynısından aldım ama sonu hüsran gibi görselini atabilirim çok kalitesiz gibi geldi bana
B_48_A Mrvbenli https://mutluresim.com/image/nCKLez Oldumu bilmiyorum ama bende bunları aldım çok tatlılar ve kaliteliler 🧡🧡
Nilgun-95 Mrvbenli e bebekten Benetton marka aldım indirimdeydi 600 ya da 700 lira olması lazım görsel ekleyemedim
Kubracigimm Zeynep1601 başka hiç almadım ya da başka ürüne bakmadım onlara göre içi bilmiyorum açıkçası büyük küçük diye değerlendiremem ama bana iyi geldi. Küçük çantasını da aldım ona da beslenmesi ile ilgili ürünleri koysam yeter diye düşünüyorum. Sap kısmı da iyi.
Denizegeabioluyor defneveannesii_ bende bunun toz pembesini aldim cok guzel canta ici falan baya kullanisli🤩
anneolmakzoramagulusuyeter_ defneveannesii_ bende krem rengini aldım görsel atamadım gayet şık ve kullanışlı
Zeynep1601 Kubracigimm tamam canım çok teşekkür ederim gayet güzel görünüyor bebeğinizle mutlu günlerde kullanın 😍🌸
mrwkrks Kubracigimm bende de aynısının yeşili var iç hacmi gayet ideal ve çok kullanışlı içinde alt açma örtüsü bile var termal gözleri ideal bende çok beğendim kararsız olan arkadaşlar varsa diye yazmak istedim