Kades1234yasn Mucizebebek2 Sancinizi hastanedemi çektiniz birde istegemi göre suni vermediler gözünüz aydın olsun canım
Mucizebebek2 Kades1234yasn evet hastanede çektim kendi sancılarım başladığı için suni takilmadi amaa şunu soyliyim ilk doğumum suni sanciyla olmuştu kendi agrimla suni sancınin hiçbir farkı yok
Birprensesannesi2525 Mucizebebek2 ikinci doğum daha kolay oluyor diyorlar bende 2.yi bekliyorum ilki normaldi. Gerçekten ikinciler de nasıl bı kolaylık oluyo Allah bağışlasın bu arada