Mucizebebek2 Rabbime binlerce kez şükürler olsun biz kavuştuk 20.30 da dünyaya geldi minik oğlum rabbim hepinizin yardımcısi olsun kızlar
Sanie Mucizebebek2 hayırlı olsun canm cok güzel ve sağlıklı ömrü olsun Nasil doğum yaptin canm ne gibi önerin var acaba bende doğumdan korkuyorumda
motherlion01 Mucizebebek2 gözünüz aydın ömrü bahtı güzel olsun inşallah 🙏🏻 Darısı bizim başımıza diyelim 😍
Mucizebebek2 Ndnjcbdmlskrjjr evet normal doğumdu kolay diyemem ama kucağıma verdikleri an herşey bitti
Mucizebebek2 Sanie bol yürüyüş bol squat 41 hafta hiç durmadan yaptığım hareketlerin karşılığını bugün aldım yatarak gecirmeyin hamileliginizi
Mucizebebek2 Kayrakusum_0 çok şükür oğlum uyuyo uzun bi yoldan geldi yorgun bende iyiyim 2. Doğumum zaten ilkine göre çok kolaydı
Ndnjcbdmlskrjjr Mucizebebek2 aslında benimde ikinci doğumum olucak ama ilk doğumda yaşadıklarım korkutuyo biraz zor bir doğumda benjmki
Birprensesannesi2525 Mucizebebek2 ikinci doğum daha kolay oluyor diyorlar bende 2.yi bekliyorum ilki normaldi. Gerçekten ikinciler de nasıl bı kolaylık oluyo Allah bağışlasın bu arada
Mucizebebek2 Sanie benim bugun planlı yatış yapılacaktı ama sancılarım sabahtan başladı hastaneye geldigimde 2 cm di o sekilde 6 saatte doğdu oğlum
Mucizebebek2 Ndnjcbdmlskrjjr benimkide çok zordu 18; saat suni sancı aldım bu doğumum 6 saatte suni almadan oldu
Kades1234yasn Mucizebebek2 Sancinizi hastanedemi çektiniz birde istegemi göre suni vermediler gözünüz aydın olsun canım