lattemays ilk kez birkaç gün önce gittim, önceki doktorumdan hiç memnun kalmadığım için bir de bunu deneyeyim dedim. Bana iyi gibi geldi tabi bir defa gitmeyle anlaşılmaz, tatlı birisi ters birisi değil ilgili geldi bana umarım değişmez hep öyle devam eder de bu doktorda kalırım körfezde doğum düşünüyorum bu arada.