lattemays Ben kerim yıldızdan aşırı memnunum en başından beri ona gidiyorum muayene ücreti 600 tl ama o kadar detaylı inceliyor ki çok güzel ilgileniyor ve cihazlari son model mukemmel bebegin ten rengine kadar bilgi veriyor. 2 ay önce sordum doğum ücreti 17 bin dedi ama değişebilir dedi yani biz 20 bini gözden çıkardık özel doktorum gelip dogumumu yaptiricak olduğu için fiyat biraz yüksek oluyor. Ama ne olursa olsun isterse 100bin olsun devletten iyidir. Devlette düzgün doktora ebeye denk gelmek binde bir