Deletedmom_53 sarılmış kadar oldun çiçeğim🌺 artış olması ıcın erken bence çünkü daha yeni yeni kana karışıyor kendını kımyasal diye yıpratma neyın ne olacağını bılemıyoruz hepımızın hakkında hayırlısı olsun ama egerkı zaten bebişin dünyada yeri varsa gelecegı varsa gelir yanı hıc bırsey engel olamaz gıdecegı varsada gıder kimse tutamaz doktormus flan yok yanı kendım sahıt oldum ıkı kayıp verdim her ıkısınde onca çaba onca para döktüm doktora ama gıdecegı vardı Gıttı görümcem hamıle kaldı 6 haftalıkken ogrendık o zamana kadar 60 kılo ağırlığında bıseyler kaldırdı düğünde oynadı vs bırsuru şey ama sağlıklı suan 6.5 aylık oldu yakındır gelmesi dedıgım gıbı olacağın önüne gecemezsın ve kendını yıpratma bebıs sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏻🤲🏻❤️🌺🫶🏻