Deletedmom_53 6 Mayıs - 28 beta 8 Mayıs - 71 ( adet günümde) 10 Mayıs 105 Kızlar benzer bir durum yaşayan var mı ? Kimyasal mı bu
Likayolcusu Deletedmom_53 üçünğ de aynı yerde aynı saatlerde mi verdiniz farklı yerlerde değişiklik gösteriyor ondan
TubaGokhan Deletedmom_53 bu şekilde neden kendini strese sokuyosun kimyasal demek sadece yükselişin az olduğu anlamına gelmez aynı zamanda bir dususte olması gerekir iyi düşün iyi olsun 🙏🏻
Deletedmom_53 TubaGokhan ağladım çok ağlıyorum hâlâ. Zor hamile kalıyorum. Düşük oluyor genelde :( hikayeme bakqr mısın profilimde
Hayalim1_ Deletedmom_53 niye ağlıyorsun canom benim bak strese sokarsan ağlarsan bebıste etkılenır yapma bunu kendine bebegıne yapma kuzum ıyı düşün iyi olsun🫶🏻🌺🤲🏻
TubaGokhan Deletedmom_53 hamile kalabiliyosun buna şükret bence ve kendini boş yere yıpratma mutlu ol anın keyfini çıkar ki bebeğinde seninleyse mutlu olsun seninle olsun. Ve biseyler araştırıp durma insanların ne dediğine takılma doktor ne diyosa o takip edilecek biraz daha bu kadar. Yine olmazsa zaten nasip bu kendini bu kadar uzup yıpratman sana bişey kazandırmaz.
Hayalim1_ Deletedmom_53 canım benim minnos anne niye kendinı strese sokuyorsunki ben adetimden bir hafta sonra kan verdim 30 çıkmıştı bak üstüne benımkı bır hafta gecıktı 30 çıktı senınkı gecıkmeden normal çıkmış tmm herkesınkı aynı çıkacak diye bır kural yok ama artışın normal kimyasal düşünmüyorum ben gayet sağlıklı bir minnoş var sağlıkla ilerlesın inşallah🤲🏻🧿🫶🏻❤️🌺
Deletedmom_53 Hayalim1_ lütfen dua eder misin bana. Şu an dünyanın sonu gelmiş gibi hissediyorum. Dünyam basima yıkılmış gibi. Çok üzülüyorum. Iki katına çıkmadı diye
Deletedmom_53 Hayalim1_ ağzından bal damlıyor teşekkür ederim 🙏❤️ Ama 2 katı artmayan herkes kimyasalla sonuçlandı
Hayalim1_ Deletedmom_53 sağlıkla ilerlesın inşallah sağlıkla al kucağına rabbım gönlüne göre versin kuzum ama dedıgım gıbı strese girme benımkı daha dusuktu rakam olarak Şuan hersey için çok erken daha herseyın basındasın ıkı günde bir kan verme bunun sana yarattığı tek şey stres canını sıkma pozitif düşün pozitif olsun❤️🌺🫶🏻🤲🏻🧿
aresmia Deletedmom_53 2 kat artmak zorunda değil. Ki benimki de artmadı. Kendini strese sokma kuzum. 112.5 le 204 oranı neredeyse seninkiyle eşit. Çok erken bhcg yapılmış geç ovülasyon dahi olabilir. Üzme kendini
MaviJournal Bak canım, kötü düşünürsen, kötüyü çağırırsan kötü olur. Bunu birebir yaşadım gördüm. Beta değerlerinizi asla kimseyle karşılaştırmayın. Kaderde varsa yaşayacaksın asla kaçamazsın. Ama kafanı rahat tut.
Frht-cnss Deletedmom_53 ben mi yanlış hesaplıyorum en son zaten yüzde yetmiş üzeri bir artış olmuş net bi şekilde kimyasal denemez buna benim hep yüzde yetmiş arttı çok üzülmüştüm doktor hep şüpheyle yaklaştı keseyi kalp atışını görene kadar lütfen ağlama kan vermeye devam et adet geciktimi ben iki gün gecikmeyle 431 le öğrendim o yüzden keseyi görmem kısa sürdü ama senin değerin normal mi omu bilmiyorum anca zaman gösterecek