Betulnnmz neslihanbayram ben kantron yağı kullanıyorum annem ve kayınvalidemin yaptığı o bitince de zeytin yağı veya bebek yağı kullanmayı düşünüyorum
[silindi] neslihanbayram Ben sormadan Doktorum tatlı badem yağı sürmemi önerdi. Birden çatlar anlamazsın demişti. Ben yinede bio oil de ek olarak aldım. En son e bebekte indirimdeydi. Diğer pahalı olanlara şimdilik gerek duymuyorum. Bundan 1-2 yıl öncesine kadar da lierac yerine bio oil çok övülüyordu mesela. Bazı ürünler sosyal medya fenomenlerinin abartması diye düşünüyorum 🙂
adatuna Feyzaclk şöyle düzenli kullanmayanlarda çatlak oluyordur ama özellikle son 1 ay gece gündüz sürmeniz gerekiyor
Feyzaclk adatuna sürüyorum elbette ama lieracı sadece duştan sonra sürüyorum. Onun dışında hindistan cevizi yağı ve yoğun nemlendiriciler
cherry_blossom neslihanbayram ben 28 haftalığım her duştan sonra Hindistan cevizi yağı sürüyorum şimdilik bir sıkıntı yok ilerde nolacak görcez bence nette pahalı fiyatlı olan yağlar tamamen para tuzağı :)
Feyzaclk neslihanbayram kaşıma falan yaptınız mı? İlginç gerçekten şimdiden çatladıysa doğuma kadar neler olur bence doktora da bi danışın
Ozge-Kurttt Merhaba, benim ikinci gebeliğim ve aşırı kuruluk problemi yaşadım herşeyi denedim ama sadece bio-oil etki etti ve kaşıntı vs hiç bir sıkıntım kalmadı tavsiye ederim.