Muzika Bizim de oğlumuz olacak Allah nasip ederse 🙏17+5 iz biz de 🤗 Kerem veya Cihan düşündük şimdilik 💙
Pelinnaz incitanemm bende hissetmiyorum hareketlerini bi hissetmeye başlasak daha çok heycnlnrz herhalde 😊😊
incitanemm Pelinnaz aynen ve daha rahatlarız ayda bir gidip ultrasonda iyi olduğunu görünce rahatlıyorum o bir ay geçmek bilmiyor hissetsek rahatlarız en azından
Cantanem44 Pelinnaz biz 3 G yiz bir kızımız var 4.G gelirse onun da G ile başladın diye bu ismi düşündük kızım istedi eşimde Ege istiyor Görkem Ege düşündük 😊
Pelinnaz Busraburak bazen sol tarafında küçücük ağrı gibi bişey topaklaniyo o mu acaba ama cokk hafif 16+1 oldk
Burcux Bizde 18+3 olduk prenses beklıyoruz nasip olursa ilk bebeğimiz ufak ufak nadir hareketlenmelerimiz var pıt pıtlar yani🙏☺️