Melinoee Pelinnaz 18 haftalığız bizde yeni öğrendik cinsiyetlimizi prensimiZ geliyor Allah’ın izniyle 🙏🏻🙏🏻 Daha isim düşünemedik ama vaktimiz var 🤪
Pelinnaz Eflinisa benimde 16 haftalık canım görkem ismini dusunuyorm başka hoşuma giden olursa değişebilir 😊
Azrazerin Pelinnaz 18+1 oğlumm olacak💖🙏🏻Rabbim herkese gönlündekini tattırsın iki meyvedende mahrum bırakmasın 🙏🏻☺️Heja olacak anlamı değerli demek
Pelinnaz Azrazerin aminnn canım benim ilk bebeğim olacak Allah izin verirse hepimizin oğluşu gelecek Allah nasıp ederse ..gerçekten nisan annelerinin hepsi erkek yüzde 95 i 😀😀
Pelinnaz Cantanem44 bende görkem dusunyorm canim:) anlam bakımından tereddüt ettim ama sorun olmaz herhalde
Cantanem44 Pelinnaz biz 3 G yiz bir kızımız var 4.G gelirse onun da G ile başladın diye bu ismi düşündük kızım istedi eşimde Ege istiyor Görkem Ege düşündük 😊
Azrazerin Pelinnaz bizim 3.☺️ Allah bu sefer nasip etti 2kızım var☺️Prenseslerim 💖inşallah sağlıkla kucağımıza alırız burdaki tüm hamile arkadaşalrım 🙏🏻
Pelinnaz Feride95 kıyafet kazak larda iyi olurdu ama öğrenmen cnm yoksa supriz de iyide . Yeterki sağlıklı hayırlı olsunlr
Pelinnaz incitanemm bende hissetmiyorum hareketlerini bi hissetmeye başlasak daha çok heycnlnrz herhalde 😊😊