Cemile76 bebeğine odaklan anın tadini çıkar..doğumdan sonra hastanede ilk ayağa kalktığında bol bol yürü hemen atlatırsın ben iki güne atlatmistim ama çok fazla yürüdüm nerdeyse hiç oturmadim diyebilirim o yüzden hızlı toparlandım..benim sezaryen sonrası çok rahat geçti hiçbir problemle karşılaşmadım çok şükür