Cemile76 canım korkulacak hiç birşey yok aksine beni normal doğum korkutuyordu, mecburi sezeryana girdim spinal anestezi aldım zaten birşey hissetmiyorsun, bebeği kestikten 5 dk bile sürmeden gösteriyorlar sana zaten onu gçrdükçe kalan kısmıyla ilgilenmiyorsun , bende bel ağrısı veya baş ağrısı olmadı, bol bol kahve tükettim, ve ilk gece itibari ile hiç oturmadım hep yürüyüş yaptım, o yüzden eve geçince de zorlanmadım☺️ Rabbim bu doğumumu da kızımda ki gibi rahat geçirtsin inşallah son 1 ayım kaldı🥰