abnw Rabissssscee aaa bilmiyordum teşekkür ederim bilgi için. Bende sureyi dinlerken hep kulağıma hoş geliyordu ama anlamının o şekilde olduğunu bilmiyordum :(
Rabissssscee abnw bizde aynı durumdaydık hatta hocalara kanaat etmedik 4 tane ayrı ayrı hocaya sorduk hepsi aynı söyleyince gereği yok dedik ☺️
abnw Rabissssscee teşekkür ederim 🌸 eğer öyleyse tekrar düşünürüm bende, çünkü isim de önemli bence 🤗
Minimalannesiii SedanurArs Biz kızımıza “Aybüke” ismini vereceğiz. “Tomris” ismi de çok hoşuma gidiyor öneririm ☺️
tubimom SedanurArs insan hep daha iyisini bulutmuyum diye düşünüyor bizde aynı dyrumdayiz oğluma şu an Karan da kaldık
Rabissssscee abnw sorduğumuz hocaların önerilerini yazayım fikir olur belki :) Reyyan, Hafsa, Yüsra, Ahsen aklıma gelmeyenler de var 🙈 biz Ahsen Liya’ya karar verdik 🌸