Hayrnnisaors97 onehappymoom 4 yıldır beyazları ön yıkama ile yıkarım eşim pantolonu bile beyaz giyer yazın her hangi bi sorun olmadı bende ama belki de doğrudur yıpranma konusunda
annesiiiii onehappymoom çamaşırları çok sıcakta yıkamamayı deneyin bide dediğim gibi tablet umarım sonuç alırsınız
Tubasi Ariel çok bozdu iyi yikamiyor. Omo aliyorum ben çamaşır sodasiyla yarı yarıya karıştırıp kullanıyorum memnunum
onehappymoom Teşekkür ederim kızlar hepinize omoya bir şans vereceğim bakalım değişen bişey olacak mı 💐