onehappymoom Kızlar beyazlarım gözüme bembeyaz gelmiyor toz deterjan önerisi olan varmı memnun kaldığınız marka fark etmez 💐
bebitomom onehappymoom ben beyazları beyaz sirkeyle yıkıyorum üst komşum söylemişti kar gibi oluyor tavsiye ederim deterjan normal bingo kullanıyorum
husnatskn onehappymoom Ariel kullanıyorum detarjan olarak ama ekstra detarjan koyarken de beyazlar için olan çamaşır sodası koyuyorum tertemiz oluyor
hknbsrsura onehappymoom kızımın kıyafetleri için almıştım Duru granül lavantalı çok hoşuma gitti beyazları bembeyaz olmuştu tavsiye ederim😘☺️
Hayrnnisaors97 Ben omo beyazlar için kullanıyorum ön yıkama yaptırıyorum arada bir de çamaşır suyu koyuyorum sabunla birlikte tertemiz oluyor
onehappymoom Hayrnnisaors97 ön yıkama çok hirpaliyor çamaşırı dedikleri için hiç on yıkama kullanmadım açıkçası sizinkiler de birşey oldu mu yıpranma gibi
Hayrnnisaors97 onehappymoom 4 yıldır beyazları ön yıkama ile yıkarım eşim pantolonu bile beyaz giyer yazın her hangi bi sorun olmadı bende ama belki de doğrudur yıpranma konusunda
husnatskn onehappymoom evet canım biz zaten iki kişiyiz fazla çamaşır çıkmıyor ölçünün yarısını detarjan yarısını çamaşır sodası koyuyorum
caglaaakk22 Toz deterjan değilde sıvı deterjan önerebilirim canım perwoll markasının beyazlar için olan sıvı deterjanını kullanıyorum ben gayet memnunum umarım sende memnun kalırsın 🙏🏻😇
annesiiiii onehappymoom eve gelen abla her ütü yaptığında şey diyordu beyazların niye beyaz değil ben birgün yıkıyıcam rossman dan bana çamaşır karbonatı aldırdı ernetin omo ile karbonatı karıştırıl omo yerine koydu makinenin içinede bir adet bulaşık tableti sonra beyazları koyup 40 veya 30 yıka dedi cidden de bembeyaz oldu tavsiye ederim
annesiiiii onehappymoom çamaşırları çok sıcakta yıkamamayı deneyin bide dediğim gibi tablet umarım sonuç alırsınız
Ilkannelik41 Ariel bence annem senelerdir kullanıyor bembeyaz ben birinin(grmcm) aklına uydum indirimli diye Bingo aldım pişmanım öve öve bitiremedi ama beyazlarim gri oldu camasir sodasi aldım ayriyeten mecbur 10 kilo şeyi bitiremiyorum 2 kisi