Canım benimde senin gibi 36+2yim 33ile uyumlu her hafta kilo alıyor mesela bir haftada 225 gram almış bugün gittim kontrole doktorumda bebeğin sağlığıyla ilgili bir problem olacağını düşünmüyorum sadece zayıf olucak dedi kafana takma yoksa bebekte üzülür 2500 olsun yeter dedi doktorum suyum güzel kan akışı güzel nts güzel ama bebek geriden geliyor yani minyon olucak sadece 🤭🤭 bende zaten minyonum sağlıklı olsunlarda kilo alınır