Kızlar başına gelen lutfen yazsın cok uzgunum 30 hafta oldu bugun 1100 kılosu 27 haftalık gorunuyo gelısım de gerıde dedı 2 hafta sonra gel cıger gelıstırcı yapalım her ihtimale karşı dedı zayıf bir bebek olacak ama dayansın istiyorum biraz daha en azından 34 35 gırururm ıns suyu ıyımış hareket azalırsa gel bakalım dedı oglum da suyu azalıp gelısım az oldufu ıcın almışlardı 34 de 2200 dogmus tı 1 hafta kuveze girip cıkmıstı ıns zamanında gelir kızlar muz kaşar süt peynir yıcem başka öneri varsa yazın lutfen