ozlemrcp76 Kizlar bence cinsiyet deisimi doktor tecrubesi ve ulturasin cihazinin kaliteli olmasi ve son olarakta bebek pozisyonu cok onemli iyi arastirip cok iyi bir hekim bulduk cihazida cok iyiydi bebegimin pozisyonuda bacaklari acik uygun bir pozisyondaydı ben 14+5te ogrendim doktoruma deisirmi dedim oda deismez dedi bebegin pozisyonu gayet iyi dedi ve pipisini gosterdi insallh deismez diye düşünüyorum
Eraa Banada doktor 16. Haftada erkek dedi kesinmi dedim evet dedi hastahane cikislarini aldim kesin diyince simdi siz boyle diyince afalladim haftaya detayliya giricem bakalim degisikcekmi oglusum diye sevmeyede basladim hayirlisi bakalim
guzelanns tazecikanneee ama ben yurt dışında oturuyorum arkadaşım kan testinden öğrenmiş kanını aldırmış ztn kan da çıkan sonuç kesin.
guzelanns Gzddlk Belki olabilir onu tam bilmiyorum ama yurt dışında oturuyorum bi arkadaşım kanda öğrenmiş ve kesin sonuç , doktorunuza bir sorun..
Buse01 damlaninannesiiiii bana da 1r. Haftada solediler ama hic degismedi kader kismet cnm bilemezsin bazilari 28 de degisiyor yani
Purple RabiaGlck bnim 16 hftda erkk dedi doktr baska soyleyen olmadi yani 16 hftada net olrak bakabilr myiz
RabiaGlck Brnde erkek diye herşeyini mavi mavi yapmıştım erkek kıyafetleri almıstım hepsini gidip değiştirdim ufak tefek elimde kalan erkek kıyafetleri varda napim kızım giysin onlarıda bişey olmaz 😄
guzelanns Esra_annee orasını bilmiyorumda arkadaşım kan testiyle öğrendi erkek dediler ve erkek çocuğu oldu
Nergissss94 Banada doktorum 14 haftalik 100 %erkek dedi.üstelik benim 3 cü bebeğim diğer 2 Side erkek.eşim erkek istiyor ama, ben içimde bir umut belki kızdır diye bekliyirom.ama doktorumun hiç yanıldığını duymadım.umarım bende yanılmışdır.çünkü çocukluğumdan beri kızım olmasını çok istemişimdir.Ama Rabbim bana kısmet etmedi kız annesi olmak😔😔😔yani bu son şansımdı oda gitdi 😓
Vandb Cinsiyetci kiyafet alinmasin iste karsiyim buna illa neden hersey mavi yada pembe her ikisininde giyebilcegi tarzda bisey olmali bebegi dogar dogmaz cinsiyetci olarak yetistirmeye basliyoruz .En buyuk farklar ayrimciliklar daha bebek karnimizdayken boyle kucuk seylerle basliyor
RabiaGlck Purple evet normalde 16.haftada net gösterirmiş bebeğinin duruşu da önemli tabi. Benimki göstermedi saklamıstı gösterenlerinki kesin söylenilen cinsiyette olabilir
Purple RabiaGlck bna doktor kalkacagm zaman erkek dedi bnde dedim herhlde zor mu karar verdi ne oldgnu anlayamadida dye
Elifee RabiaGlck 18 de nasıl değişmiş ilk defa duydum yanılma oluyor diyorlardı da 11 12. Haftalarda duyardım hep çok şaşırdım