tazecikanneee BuketBerkay ve biz ilk bize erkek dediklerinde bi ufak yıkılmıştık 😂 kızımız kızımız olsun ilk diye diyorduk hep tam oğlana alıştık derken bi afalladık 😂😂
Dimple23 tazecikanneee keşke bende bi afallasam :) rabbim sağlıklı hayırlı evlatlar versin tabi ama herkesin gönlünde bi aslan yatar
BuketBerkay tazecikanneee aynen canim işte bende de bir kız hevesi var idi içimde hala varda dediğin gibi bizde erkeğe alıştık şuan bakalım nolcak 😁
Gzddlk guzelanns Kandan nasıl anlaşılıyor ki canım bence 2 li test yaptırdım yarın sonucu öğrenmeye gidecem orda belli olur mu ki
Berivann damlaninannesiiiii Bizimde başımıza geldi 14 haftalıken kız denildi sonra ki kontörde erkek çıktı bu sefer kesin erkek 😂😂👼🏻
Purple RabiaGlck bnim 16.jftamda erkk dedi doktr baskada hic bsey demediker farkli doktrlara gttim smdi ne derler bilmyrum
Purple tazecikanneee bnde su an korktum ya 16 hftalikken erkek dendi iste su an 23 hftadayim bn hic sormadm cinsyet ne dye detaylida cinsyet demedi doktr cogu seyini mavi yaptm
Glnyldz5334 20 haftaya kadar kız denildi bana da 😊detaylı ultrasona girdiğimde erkek görüldü☺️Şuan 38 haftalığım ve yine erkek
elifensarzeynep damlaninannesiiiii bizim 15 haftada kız dedi 19 hafta da erkeğe benziyor 23 hafta yüzde yüz erkek degıştı
damlaninannesiiiii elifensarzeynep dgisik bi duygu olmali benim bi kizim var esimde bende erkek olsun istiyoruz tabiki oncelik saglik 've hayirlisi ama insan her iki meyveyide tatmak istiyor
guzelanns tazecikanneee ama ben yurt dışında oturuyorum arkadaşım kan testinden öğrenmiş kanını aldırmış ztn kan da çıkan sonuç kesin.
guzelanns Gzddlk Belki olabilir onu tam bilmiyorum ama yurt dışında oturuyorum bi arkadaşım kanda öğrenmiş ve kesin sonuç , doktorunuza bir sorun..