Eksijelibon yarın 16 ya giricem oğluşumla. Ağrım ara ara batma şeklinde oluyor. Birde klasık ökürünce hapşırınca falan. Şimdilik böyle alışveriş olarakta bebek odasını ve bebek arabasını aldık nevresim falan aldık saha doğrusu kaynanamlar bizden daha heyecanlı olduğu için onlar aldı bekleyemedi kıyafet va daha başlamadık