Bende 23. Haftadayım üşüttüm sanırım öksürük başladı ilaçta alamıyorum bir an önce geçmesini bekliyorum ben öksürdükçe kızım rahatsız oluyor sanırım😔 ben hareketlerini yeni yeni hissetmeye başladım kızım çok sakin ama rahatı bozulunca hemen tekmeleyiveriyor.😅 Karnım da baya büyüdü bu haftada çok fark var❤️ Neyse bebeğe de iki parça hastane takımı aldık bez aldık bide başkada bşy yok ortada🤦🏻♀️