acemii_annee Benim eşim benim babaannemin kuzenin oğlu olmasına rağmen doktor dosyama 2. Dereceden akraba diye yazdı. Doktor sana sormasada sen söyle hocam böyle bir bağ var diye ne olur ne olmaz hiç belli olmaz ama söylersen sizin için çok çok iyi olur sizinki yakın bir akrabalık ve her şeyiyle bütün testleriyle ilgileniyorlar seni korkutmak istemem ama benim yengemle amcamda sizin gibi dayı hala çocukları ve ilk iki çocukları işitme engelli tabii o zamanın şartları bilgisizlik vs. Şimdi çocukları biri (kızı) 17 biride (oğlu) 15 yaşında. Özel eğitmenlerle işitme cihazlarıyla felan şu an senden benden farksızlar çok güzel konuşup her şeyi anlıyorlar. Yengem sonraki gebeliklerini hep korkarak getirdi çünkü kimse evladının bi sağlık problemi olmasını istemez herkes evladının sağlıklı olmasını ister. Ve hep tedaviler gördü hep doktorlardaydı ve çok farklı davranılıyordu özellikli olduğu için sonradan bi kızı daha oldu ve çok şükür sağlıklı hiçbir sorunu yok. Şu an 11 yaşında şimdi bir tane daha kızı oldu 7 aylık ve onunda bir sorun sıkıntısı yok çok şükür.