acemii_annee eşim benim dayımın oğlu ve ben şuan hamileyim. inşallah bir sorun olacağını düşünmüyorum ama doktora söylemeli miyim çocuğun hasta doğmaması için bir önlem var mıdır ikili taramada sorun olup olmadığı belli olur mu
yanlisanlamaama acemii_annee tabiki de söylemesiniz şimdiye kadar üç doktora gittim hepsi de sordu bebeğin sağlığı için çok önemli bu mutlaka söyleyin ona göre testler yapılır belki
Tugraseda acemii_annee mutlaka söyleyin ona göre alınıcak önlemler olucaktır. Kan uyuşmazlığı cok yaygın oluyo akraba evliliğinde. İkili testte down sendrom riski cıkıyo sadece ama detaylı ultrasonda varsa bişe illa cıkıcaktır. Sağlıklı doğum nasip olsun
acemii_annee Esrafatih01 kan uyuşmazlığı için ekstra bir test yapılıyor mu bilmiyorum evlenmeden önce kan verdik bir sıkıntı çıkmadı. o zaman sağlık ocağı doktorumuza söylemiştim akraba olduğumuzu
SevgiKNGR Sorun olduğunu düşünmüyorum gibi bir düşünce ilginç. Yakın akraba evliliği var ortada bence doktora bunu söyleyin ekstra kan testi ve ikili üçlü testleri yapsın en azından.
acemii_annee adatuna amca çocuğu olsaydık bu beni korkuturdu ama babalarımız akraba bile değil. bu yüzden içim rahat ama önlemi elden bırakmıyorum yine de
DnzTnr dilay_06 merhaba bu test ne zaman yapılıyor. Ben 28+3 teyim daha önce hiç aklıma gelmedi daha doğrusu böyle bı test olduğunu bilmiyordum kimsede gel yapalım demedi 🤭 şimdi doktoruma söylesem yapar mı acaba devlet hastanesi takipliyim
cahilelafanlatamazsinyorulmaa acemii_annee Sakın saklayayım gibi düşüncelere girmeyin konuşun doktorunuzla olası bir durumda anne karnındayken müdahale edebilsinler, inşallah öyle bişey olmaz ama her ihtimale karşı aklınızda bulunsun.
adatuna acemii_annee yani biyolojide baba anne olarak bir ayrım yapılmıyor ama biraz galiba siz türk kafası ile düşünüyorsunuz kan babadan geçer diye ama gerçekte böyle bir şey yok
cokkasmabeabi acemii_annee büyük risk almışsınız insaAllah sağlıkla doğar her doktor değişiminde soyleyin mutlaka