gneak ben uni baby aldım onunla yıkadm yenidoğan olan sarı kapaklydi heralde. Kıyafetleri yıkamaya başladım bebek gibi kokuyor sanki hoşuma gitti ☺️Yumuşatıcısınıda aldm ama kullanmadım almasam da olurmuş.
Bu aldıklarım bitince kesinlikle ebebeğin kendi markasını alicam artık öneren çok oda organik diyolar 5 litre olanindan alıp uni baby nin şişesine doldurup doldurup kullanırım 😅