nisamom_ canım merhaba ben de 4 kimyasal tedavilerle 5. Kendiliğinden oldu şuan 4.aydayız hamile olduğumu bilmeden tüp bebek merkezinde eşime sperm testi yaptırmıştık ve eşimden kaynaklı kimyasal yaşadığımı öğrendik 3yıl sonra tabı bu 3yılda ne ilaçlar iğneler hep sorun bende arandı psikoloji kalmamıştı ilçede oturuyoruz burada özelde eşime sperm testi yaptırmıştık ilk zamanlar hiç bir sorun çıkmamıştı ama tüp bebek hocamız o testler yüzeysel ayrıntılı değil dedi tüp merkezde yaptırdık sonuç yüzde 98 şekli bozuk sperm hiç beklemiyorduk çok üzüldük sadece genetik taramalı tüp dedi yüzde 2 şans var kendiliğinden 3 yıl sonunda sebep bulundu ertesi gün öylesine yaptığım testte hamile olduğumu öğrendim doktor dedi sağlıklı bir sperm denk gelmiş sana önerim eşine iyi bir yerde sperm testi yaptırmanız bizim yüzde 98 yapısı bozukmuş Allah’ın işi işte 3yıl sonra yüzde 2lık sağlıklı olan tutmuş şükür ki