nisamom_ Bat 8 mayıstı 2 gün geçti bat günü yaptım çıkmadı iki gündür sol kasığım ağrıyor sanki hayalet çizgi var gibi acaba sağlısızmı böyle olan varmı aranızda 🥺🤲🏻🌸
Miracleee nisamom_ hafif bir karartı var gibi orada. Geç dollenme olduysa cikmayabilir tabi. Hayırlısı olsun inşallah vardır 🤲
myangelson nisamom_ yani telefonda bazen çıplak gözle görülen görülmeyebiliyor canım. Bir de bazen bende görüyorum sanıyordum ama eşim falan göremiyordu öyle şeyler de oluyordu tabi hamilelik olmuyordu o zaman. İnşallah sende vardır cuma veya cumartesi tekrarla bakalım 🥰
nisamom_ myangelson inşallah vardır kuzum hayırlısı korkuyorum da 4 kimyasalım var daha sağlıklı gebelik olmadıda 🥺🤲🏻
nisamom_ Miracleee değer yawaş yawaş mı artar acaba geç döllenmede çünkü bat günü testte çıkmadı şimdide silik gibi 🥺
Denizegeabioluyor nisamom_ gunun gectiyse gec dollenme olabilir oyuzden kaset testlerde cikmamistir yarin regl olmazsan sabahdan ver bence varsa direk ogrenirsin ins😊
myangelson nisamom_ anladım canım rabbim bekleyişini sağlıklı bebislerle taclandirsin yüzünü güldürsün inşallah 🤲🏻 bende hamile kalmamıştım hiç 2 buçuk sene sonra doktor çatlatma iğnesi vurdu o şekilde hamile kalmıştım ama oğlumu kaybettik 😔
Miracleee nisamom_ bence Bi farklılık olmaz değer artışında. Adetin 1 hafta-10 gun geçince anca net belli olur çizgi
nisamom_ myangelson yaaa başın sağolsun 🥺❤️ inşallah sende sağlıklı gebelik yaşarsın canım rabbim kucağımızı doldursun bende 1 yıl 4 defa kimyasal yaşadım bir yık gebe kalamadım hala 🥺2 yılı geçti
myangelson nisamom_ Allah razı olsun canım. İnşallah cumlemize 🤲🏻 Rabbim hayırlı sağlıklı hamilelikler ve evlatlar nasip etsin hepimize 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤍🤍🤍 4 kimyasaldan sonra hiç baktırdıniz mi genetik e falan
nisamom_ myangelson sağ tüp kapalı sol açık doktor zamana bırak dedi 1 yıl geçsin dedi hala olmadı ama 🥺