Dr.gulhiz karataş’a gittim ama çok çok memnun kaldım çok ilgiliydi muayne etti hem bilgi verdi hemde ayrıntılı her organını gösterdi hatta bir yanlışlık olmasın diye tekrar tekrar bazı organlarıni inceledi hemde benim safra kesesi ve böbreklerime kadar baktı 4 adet renkli fotoğraf CD ve rapor verdi ücreti 1000 TL di Mart’ta gitmistim Çankaya da bir plaza da kliniği