dexter ElaytA geç gelmesini anlarım 7 gün aktarma merkezinde hiçbi işlem yapılmaması normal değil. zaten 3 gün önce teslim edilmiş olması gerekiyordu dediler tek iletişimim de bu oldu
ElaytA dexter insaallah sıkıntı olmadan ulaşır elinize bi an once. Ebebek de böyle yaparsa kime guvenicez
benaslindayohum dexter yaşadığınız tamamen şanssızlık olmuş, bende çok alışveriş yaptım kızım 23 aylık kıyafetlerini hep ordan alırım bi kere PTT merkezde takılı kalmıştı ondan sordum sizede ptt mi diye, bu kargo firmasının numarası falan yok mu internette?
dexter benaslindayohum uyuyodum uyanınca hallederim dedim şimdi kargo adımlarına baktığımda dağıtıma izin verilmedi, iade kargo merkezine geldi yazısı var. 7 gün bekletip kendi kendşlerine iade etmeye karar vermişler. e bebek benim için bitmiştir. ekran fotolarıyla her yere şikayet edicem.
Esoo06 dexter ben 5 i akşam sipariş verdim 8 inde sabah erkenden sendeo kargo teslim aldım. Daha önce Bi gün de kargo a101 nedeniyle kullanmıştım ne Bi iletişim var başka bisey 3 gün kargo ellerinde gezdi sonra teslim edildi şikayetlerini bakarsanız görürsünüz zaten rezil Bi yer
benaslindayohum dexter yolda paket yırtılırsa veya hasar görürse de size ulaşmadan geri gönderiliyor belki öyle olmuştur 😞
dexter Esoo06 koca e bebek niye bunlarla çalışıyo onu da anlamadım? şimdi sordum diyolar ki teslimat sağlanamadığından iade sürecine girdi, depomuza ulaşınca iade ya da tekrar çıkış sağlayabiliriz 🤦🏻♀️ hepsine çok ihtiyacım vardı ama iade edip şikayetlere başlıycam. bir de zaten iade sürecine girmiş şeyi nasıl iade edicem o kısmı hiç anlamadım