kızlar e bebekten ayın 3ünde sipariş verdim. 5inden beri aktarma merkezinde görünüyo hala gelmedi. canlı destek de canlı değil, dijital olduğu için saçmasapan cevaplarla yardımcı olmuyo. fatura kesilmiş ama iptal de yapamıyorum, kargo 7 gündür tek hareket göstermedi başına böyle bir şey gelen var mı?