Zeyzey055 Ecem4545 bende çekmedim ilk kez ameliyat oldum.ve hiç biesey hissetmedim.ki.acisi yok.vallahi
Zeyzey055 Ecem4545 kulaklarını tıka canim sen birsey olmuyor akşamına ayağa kalkıp yürütmüştüm 5 de doğurdum 8 9 gibi düşün yani aci yok ferah tut icini
dmtturan Ben spinal oldum bebek için iyi ama genel olarak ben o ortamdan çok korktum göğüs bölgemde acı vardı dayanamadım narkoz verdiler bebeğini gördükten sonra
Sevda_gvn17 Bet1 belden olunca korkuyorum hatta doktoruma söylüycektim komple bayılmak istiyorum diye