Serap-asel bende öyleyim. Zaten normalde de hiç sevmiyorum hastane, iğne vs. Hatta hamilelikten önce bayılırdım şimdi mecburen alışmaya zorluyorum kendimi. Ama doğum normal ilerlemezse genel anesteziyle sezaryen istiyorum kesinlikle diğer türlü hayal bile edemiyorum sakinleştirici fayda etmezmiş gibi geliyor. Çok isterdim doğduğu ana şahitlik etmek genel olmazsa eşim de girmeyi çok istiyor ama benim hiç cesaretim yok. Başlarda inşallah normal olur diyordum zaman azaldıkça ondan da korkmaya başladım 😂 bebek şu an ters dönmezse mecbur sezaryen tabi