Ozge111 biz bugün ikili tarama sonucu için gittik ve herşey yolundaymis 3 tarama istemedi benden 16+4 gunluguz öyle söyledi doktorum ve cinsiyetimizde erkekmis öyle dedi 20 veya 22 haftalıkken detaylı ultrason yaptiricam ben bişi olmazsa 20 haftalıkken yaptiricam sağ salim alalım inşallah kucaklarimiza