Ozge111 Biz 18+3 olduk bugün üçlü teste giricez ve inşallah cinsiyet öğrenicez sizlerde durumlar nedir 😍
B_48_A Ozge111 bizde 34+4 günlüğüz ve görüş günümüz hastaneye gidiyorum tahliller yapılacağını biliyorum bi başka ne olur bilmiyorum çok özledim valla bir aydır görmüyorum minik fasülyemi 🧡🥰🥰
Ozge111 Minik-ve-annesi evet yaptırdım temiz çıktı şükür üniversite hastanesi 3 lü ye gerek yok dedi ama kendi doktorum yapsak iyi olur dedi sadece ultrasonla bakıcak
Ozge111 Fatimetncr 3 lü testi bnde istemedim ama doktorum yaptıralım dedi benim daha önce 3 kaybım var
pinkioctober 22+6 nöbet tutamaz raporu alma bahanesiyle oğluşumu görmeye gidiyorum bende çok heyecanlıyız🥰
Ozge111 Hanhan8 bana 15 te önce kız olur dedi sonra çıkıntı var erkek sanki dedi 😂 18 olduk bugün bakalım nolucak
AlmilaninAnnesiii Ozge111 38+3 görüş günü bugün hazırlıklı gidiyorum her koşulda dua edin de dogurayim yoruldum😅