Gamze9_ canım teşekkür ederim de fiyatlar fazla geldi bana buralı değilim ama kuaföre felan gittiğimde öven çok olmuştu nurullah beyi ama beklediğim performansı alamadım bende devlete gitmeyi düşünüyorum ama antepte çok kötü davranırlardı devlet hastanesinde doğum yapan ebeler acaba burada öyle mi doktor hangisi iyi bilgin var mı canım