Başıkta dediğim gibi ne yapacağımı bilmiyorum kızlar depremzede olarak geldim Kastamonu’ya ama doktor ve hastaneden memnun değilim 2 tane özel var doktor bana geçen ay detaylı muayene redi 5 dakika sürdü muayene ilk gebeliğim hiçbişey bilmiyorum 5 aylık gebeyim folik asit devam et diyor tetenoz aşısı vurulup vurulmamakta kararsızım ve devlette devam etmek istiyorum en azından devlette ücretsiz muayene olurum ve doğumuda devlette düşünüyorum ama korkuyorum ilgi felan olmaz diye kafam karışık lütfen tecrübeli hanımlar bana yardımcı olun …