Fuhen İlk sezaryene göre çok çok rahattım hastane ve sağlık çalışanlarının hepsi mükemmeldi. Yeni hastane olmasından kaynaklı tertemiz özel oda gibi odalar ilgi deseniz öyle . Ağrı acı anlık gelip geçici bence önemli olan ruh sağlığı yani kötü tecrübeler insanın canını daha çok acıtıyo .